joi, 13 decembrie 2012

Leapșa.

My first leapșa. :o3
Prealuată de la Desenând cuvinte.

1. Scrie primul personaj care îți trece prin minte și din ce carte vine.
Shane Collins, Vampirii din Morganville.

2. Scrie primul titlu de carte care îți trece prin minte.
Spulberă-mă de Tahereh Mafi

3. Scrie primul autor care îți vine prin minte.
Richelle Mead ( <3 )

4. Scrie titlul ultimei cărți citite.
Semnul, Casa nopții

5. Scrie personajul favorit din cartea de la numărul 4 și caracterizează-l/o într-un cuvânt.
Erik - duuulce :o3

6. Scrie titlul cărții pe care ai vrea să o citești.
Bloodlines de Richelle Mead (God, vreau s-o citesc din august!!! Problema: nu se găsește. :| )

7. Scrie unul din lucrurile pe care ai vrea să le realizezi vara asta.
Să văd filmul City of bones, care apare în august 2013. ( Cassandra Clare e genialăăă )

***
Azi a fost așaaa frumos la școală. ^_^
Bine, în afară de testul surpriză la civică la care toți am copiat pe rupte.
În afară de asta, pot spune c-am avut o zi interesantă. La muzică, din nou m-a pus profu' de muzică să cânt cu o fată. De parcă râsul isteric al patrupedelor de la mine din clasă nu era suficient, profu ne-a pus să cântăm numai tâmpenii (Sus boieri nu mai dormiți și Scoală gazdă din pătuț, pe care le cântam în clasa a doua și a treia O_o) În fine, am trecut și peste asta. Tipa cu care a trebuit să cânt a propus să cântăm și ceva-n engleză, și eu ”Biiine...” A căutat pe Iphone versurile de la All I want for Christmas is you, de Mariah Carey și-am început să cântăm. Cu accent pe cântăm. Pe urmă, după ce a trecut de primele 4 versuri, colega mea m-a lăsat pe mine să termin restul cântecului. N-a fost nicio problemă, pentru că știam cântecul, ba chiar îl repetasem pentru spectacolele de Crăciun, dar totuși... să le cânți unor dobitoace care depind de jumătate din inteligența umană nu e de ici-de colo. Când am terminat cântecul, două secunde pauză. Dup-aia, aplauze. Eram de parcă tocmai mă pocnise cineva în față. Patrupedele de la mine din clasă (cu mici excepții) mă aplaudau. L-am trecut în revistă ca fiind un fenomen straniu susținut de congelarea aerului de-afară. Dățile trecute când am mai fost nevoită să cânt se auzeau prin clasă nenumărate hohote înăbușite de râs. Când am cântat azi, nu s-a auzit nici *bâz*.


La engleză a fost așa o atmosferă festivă. :o3 Teacher a pus câteva melodii în engleză, cum ar fi Last Christmas de Cascada, Santa Claus is coming to town, de Mariah Carey Shake up Christmas, de Train, sau altele... Ideea e că cu toții am fredonat melodii de iarnă, ceea ce a fost ceva și mai epic pentru mine față de momentul de la muzică. O_O
Ei, n-am făcut prea multe azi și tocmai ăsta cred că e motivul pentru care mă simt atât de bine. XD
Dar din păcate, buna dispoziție o să-mi fie stricată mâine de simularea la mate. X_x
Nici nu vreau să mă gândesc. Mai ales că o să ne treacă simulările-n catalog. Dada, în ultimele săptămâni noi ne ținem lanț cu testele și ascultările...

Cel puțin, n-am primit niciun frecuș. Încă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu