duminică, 16 decembrie 2012

Insomnie

Cine navighează pe net la ora asta când mâine se trezește la ora 4? Ah, da. Eu. Problema e că n-am nici un pic de chef de elefănțelul ăla frumos care mă poartă prin întunericul minții mele seci numit SOMN.
Așa că am furat o leapșă de pe blogul De-ale puștoaicelor din lipsă de ocupație.
1. SUNT... un pinguin care suferă de boala vreau-să-vină-mai-repede-Crăciunul.
2. AȘ VREA... să-mi schimb numele. -.-
3. PĂSTREZ... fiecare amintire într-un borcănaș pe care scrie ”Deschideți numai la nevoie”. Deci mda, cam rar se deschide borcănașul ăla.
4. MI-AȘ DORI... să se termine filmul Vampire Academy (care de altfel nici n-a început :| ) Știu, am o soartă tare crudă.
5. NU ÎMI PLACE... culoarea roz. Nu întrebați de ce. Nu-mi place și punct.
6. MĂ TEM... ca lumea să-mi afle personalitatea ce se-ascunde-n spatele sarcasmului.
7. NU POT SĂ ÎNȚELEG... cum de unii pot judeca fără să știe totul. Urăsc asta, serios.
8. AUD... ceasul ticăind întruna.
9. ÎMI PARE RĂU... pentru faptul că uneori am fost cam crudă cu unii.
10. PUȚINI OAMENI... mă cunosc într-adevăr.
11.  ÎMI PLACE... The Pretty Reckless, Evanescence, Adele, Christina Perri, Avril Lavigne, Coldplay, Nirvana, Guns n` Roses, Paramore, Muse, Sleeping with sirens, Mayday Parade, Skillet, ...
12. NU SUNT... naivă.
13. CÂNT... când sunt supărată. Sau fericită. Una din astea două.
14. JOC TEATRU... rar.
15. NICIODATĂ... nu mi-au plăcut lingușitorii. Și târâturile.
16. VĂD... ecranul laptopului. XD
17. RAR... mă plâng. 
18. PLÂNG... când ceva mă marchează cu adevărat.
19. AM NEVOIE... de Bloodlines.
20. AR TREBUI... să dorm. :))

Nu mai fac încheiere, că parcă mă ia somnul. Sper să am succes și s-adorm de data asta. Mâine = cea mai meschină zi a săptămânii. Sper să supraviețuim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu