miercuri, 12 decembrie 2012

Parfum de zăpadă

Am intrat deja în starea aia de dinaintea Crăciunului (adică aia în care, în pofida voinței mele, încep s-ascult melodii de Crăciun.)
Neaaa, nu Fuego. Greșiiit. Mă refer la melodii chiar frumoase. :o3

Anul trecut uram melodia asta, pentru că o cânta și Bieber. Dar acum îmi place mult. Mariah Carey e super. <3 

Iar asta ( Train- Shake up Christmas ) îmi place dintotdeauna. E așa.. în Christmas spirit. ^^

Și cuuum puteam să uit de adorabilicioșii ăștia? Coldplay se numără printre cele mai tari trpue în topurile mele. Love them. <3


La mine a nins din plin, ceea ce înseamnă un singur lucru: frecuș. Nu, nu mi-am luat încă și sunt mândră de mine pentru asta. xD Dar nu cred c-o să dureze prea mult până o să primesc vreunul. Eh, oricum, cel puțin am șansa să pun în funcțiune mișcările mele năucitoare de kung-fu. Sau să încep să fac acrobatistică pe gheață. 

Oricum ar fi, sunt atâââât de bucuroasă c-a nins. (din nou xD)
Și mai e atât de puțin până la Crăciun... :o3
De-abia aștept să primesc bănuții și să-mi mai iau alte cărți cu care să-mi înnebunesc prietenele. 
Ce hobby-uri interesante am, nu? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu