marți, 11 decembrie 2012

A venit iarna. We feel it. :o3

În sfârșiiiiiiit simt și eu că a venit iarna. Frigul care-mi frământă pielea până la oase, zăpada argintie, chiar și spiritul sărbătorilor de iarnă (mai ales Crăciunul, Crăciunul, Crăciunul) mă fac să mă gândesc că a mai trecut un an.

Atât de repede? Cum naiba? Parcă mai ieri ziceam 2011 în loc de 2012, iar acum.. Mai sunt doar câteva zile până la mult-așteptatul *poc* al artificiilor. ^_^
Parcă deja simt mirosul prăjiturilor calde făcute de mama și de brad proaspăt în casă..
Sau curiozitatea în gen ”Ce cadou am primit? :o3” și ostentativele ”Hmm, cât îmi place bluza asa!” către părinți și prieteni.
Vacanța de iarnă... Argh, de-abia aștept să ies cu nebunele mele la patinoar și să-nceapă să strige la mine că stau ca stana de piatră. Anul trecut, când am fost cu două prietene, una dintre ele m-a împins de la spate și am căzut pe gheață (impactul a fost *ouch*), iar cealaltă m-a tras după ea, de fiecare dată primind câte o vânătaie de toată frumusețea, ca amintire.


A venit iarna. ^^ Christmas mood. :o3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu