marți, 25 decembrie 2012

Craciun fericit! ^^

Va urez tuturor care cititi sa aveti parte de un Craciun special, plin de cadouri, de bucurie si de liniste. Nu ii pot intelege pe cei care nu suporta Craciunul. Din punctul meu de vedere, e cea mai frumoasa sarbatoare din an, o sarbatoare cand toti cei dragi se aduna. E vorba de linistea sufleteasca. Nu stiu daca intelegeti ce indrug eu aici, dar e vorba de acel sentiment de "sunt acasa". De "iubesc si sunt iubit". Neconditionat.



 Aceasta sarbatoare ne permite sa vedem cu adevarat oamenii care tin la noi. Cate persoane ne accepta, ne suporta tampeniile si idioteniile, si totusi ne iubesc. Faptul ca poti sa iti impartasesti simpatia fata de cineva nu tine de cadouri, cat tine de gest. Asta inseamna cadoul de Craciun.. In zilele noastre, de cele mai multe ori se intampla sa spunem "uite, vreau aia de Craciun", ceea ce e total gresit. Cand ii faci un cadou cuiva, acel cadou trebuie sa fie facut din inima si ales de propriul tau creieras. Nu de-al altuia. Ok, si eu am mai facut chestia asa, recunosc, dar asta nu inseamna ca trebuie s-o facem toti.
Aoleu, ma transform intr-un elf de Craciun. X_x
A, si scuze din nou pentru lipsa diacriticelor. (argh, laptop tamp!)

Vreau sa le multumesc de Craciun:
# paritilor, bunicilor, rudelor...
# celor care mi-au fost aproape cand mi-a fost greu
# persoanelor pe care le-am sunat cand aveam chef sa tip cuiva in ureche (si scuze pentru probabila stare de surzenie in care v-am adus)
# prietenilor (cele mai dulci persoane din lume pentru mine ^^)

Craciun fericit tuturor! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu