luni, 24 decembrie 2012

Ajunul Craciunului


Mai sunt doar cateva ore pana la Craciun. ^_^
V-ati facut un wish list? Eu da. Si e plin. Ei, n-am notat chiar tot, pentru ca n-am mai avut loc. :-s Oricum, mare parte din dorintele mele sunt trecute aici.























Stiu ca poza cu duck/rabbit n-are ce cauta aici, dar mi-a placut prea mult. E prea simpatica. :o3 Ah, si imi pare rau pentru lipsa diacriticelor, dar laptopul imi merge ca naiba in ultimul timp. ._.
Voi in ce culori v-ati facut bradul? Eu l-am facut anul asta in alb si albastru, dar tot nu-mi place. Anii trecuti, mama punea toate tampeniile pe care le gasea prin casa in brad. Si aratau ca naiba. Ei, nici anul asta nu mi se pare cine stie ce, dar cel putin nu e sorcova.


Ce-ati mai citit? Eu am facut rost de Vrajitor si Vrajitoare de James Patterson si de Blestemul din Swoon de Nina Malkin. Am o presimtire ca o sa-mi placa mult Blestemul din Swoon. O sa pun recenziile pe 27 sau 28, in functie de timp.



















Sa fiti cuminti. :o3 (nu prea mai conteaza acum, pentru ca mai sunt doar doua ore si doua minute pana la Craciun, dar eh..) Mosul ia totul in calcul. :>


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu