miercuri, 30 ianuarie 2013

Pur și simplu o ador pe diriga ♥

Ăh, păi da, știu că cu câteva zile în urmă m-am plâns pe unde am avut oportunitatea de hiper-tema pe care ne-a dat-o. Bine, de fapt e o pedeapsă, nu o temă... În fine. Când am deschis caiețelul să văd tema pentru vineri, era să sară sufletul din mine. Compuneri descriptive 


Mama mare mai știe când am avut noi ultima oară temă la română o compunere descriptivă... Și ne-a dat și niște titluri superbe. Ceva de genul: "Fulg urgisit în veci să meargă", "Călătorie prin abis", "De veghe în lanul cu secară", "Suflet de erou". Asdfghjkl, nu știam că diriga a citit De veghe în lanul de secară :-?
Am atâtea idei, încât.. încât.. nu știu cum să le ordonez xD
Anyway, am început de ieri cea de-a doua meditație pe săptămână. Ghiciți ce. Am înțeles!!!
De la profa asta înțeleg aproape tot. Dar am și la teme... X_x 4 variante la o meditație, 4 la cealaltă.
Ah, da. Am început primul volum din Fetele Gallagher. Voi mai aveți timp de citit?
P.S.: Câteva concursuri aici: MB- Sânge AlbastruMB- Zece lucruri pe care le-am făcut

7 comentarii:

  1. NU EŞTI SINGURA:)).ŞI EU ÎMI iubesc DIRIGINTA!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. U, noi avem o dirigintă grozavă! Când nu scriem ne amenință cu decapitarea, bineînțeles, la faze ca astea toată clasa râde. Și mie îmi plac compunerile descriptive, uneori simt că nu pot scrie câte îmi trec prin cap, e o senzație ciudată ! Da, și temele, bine că mi-ai amintit, blogăreala uneori nu face bine .. am uitat de tema la biologie:)). Timp de citit? Pf.. abia dacă am timp să mănânc, sau să fac glume care e ca oxigenul pentru mine!Dar mă liniștește faptul că week-end-ul nu e departe.. U, și sunt curioasă despre ce concursuri este vorba ..;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diriga noastră nu e amuzantă sau foarte înțelegătoare. Nununu. E foarte realistă. Și cam ăsta e motivul pentru care o bună parte din colegii mei n-o înghit. E realistă în special din prisma examenului. Sincer, eu cred că dacă n-ar fi evaluarea asta națională, nu ne-ar înăbuși sufletele în sintaxa frazei sau în alte tâmpenii gramaticale. Ne-ar lăsa mai... mielușei :))
      Eu de abia dacă am citit 100 de pagini săptămâna asta. Deci da, școala ne spânzură tot timpul liber.

      Ștergere
  3. N-am mai avut compuneri imaginative de când lumea, şi jur că m-am săturat de argumentările ei cu tot! Şi eu îmi iubesc diriga *profă de engleză* e aşa drăguţă şi bla-bla. Sunt eleva ei prefertă. :)) Oricum, timp de citit nici moartă. Doar fragmente şi poezii pentru argumentări şi interpretări. În rest,blogurile voastre şi cam atât, uneori nici pe alea. M-am săturaaat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. URĂSC compunerile cu argumentări. Sunt cele mai mari tâmpenii! Pot să explic și în două fraze de ce textul citat este nonliterar, ca să fac economie de hârtie. Da' de, poporu' ăsta nu e econom, ci ne pune să aberăm în 15 rânduri despre apartenența unui fragment la genul epic. O să distrugem pădurile din cauza lor :3 Bine zici.

      Ștergere
  4. Îmi place atmosfera de aici! :))
    Mulțumim pentru detaliile referitoare la concursuri.

    RăspundețiȘtergere