luni, 3 decembrie 2012

Prima postare.

Nu știu cu ce să încep. :))
E prima dată când fac vreo postare pe vreun blog, dar ideea mi se pare interesantă.
De ceva timp, de când mă uit la recenziile unor cărți pe 'net, am descoperit niște bloguri absolut geniale, care m-au cucerit în totalitate. Motiv pentru care m-am gândit să îmi fac și eu unul. ^_^

Voi începe prin a vă spune că mă numesc Alexandra. Sau Cupcake. Sau no name. xD
Cupcake e o porecla pe care am primit-o cand am facut poza la un platou cu briose. :o3
Si-mi plac cărțile. Dar nu toate. XD Sunt mofturoasă când vine vorba de cărți. Și totuși, există multe de care nu mă pot despărți (Academia Vampirilor, Eve, Divergent, Vampirii din Morganville, Jocurile Foamei,  Spulberă-mă, Născută la miezul nopții)
Lista poate continua, dar le voi descrie pe toate în parte în recenzii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu